Grafikai tervezés logó színek

Grafikai tervezés alapiskolája – a megfelelő színvilág megválasztása

Amikor arculat-, esetleg logó tervezéséről beszélünk, kiemelten igaz, hogy nem szabad fekete-fehérben látnunk a világot… Illetve néha mégis?… Vagy rózsaszínben? Attól függ! Folytatásos sorozatunkban igyekeztünk összegyűjteni, hogy a színek milyen jelentéssel bírnak, amit a tervezésnél kihasználva sikeresebben definiálhatjuk az adott vállalkozást. Tudta, hogy a vásárlók 85%-a a színt jelöli meg legfontosabb vásárlást befolyásoló szempontnak? Ebben […]

8 digitális marketing nagyágyú, amire mindenképpen szüksége lesz a sikerhez

8 digitális marketing nagyágyú, amire mindenképpen szüksége lesz a sikerhez

Az online világ megjelenése és erősödése megváltoztatta az elérhető, erőviszonyokat befolyásoló lehetőségeket a gazdasági szereplők között. Ezzel semmi probléma nincsen! Főleg azért, mert leginkább ingyenes és mindemellett teljes munkaerő kiváltó szolgáltatásokhoz illetve lehetőségekhez jutottunk, melyekkel a kisebb játékosok is – akik eddig a marketing kispadján ücsörögtek – erőteljesen a labdába tudnak rúgni a piacnak nevezett […]

5 tipp az üzleti storytellinghez

5 tipp az üzleti storytelling-hez

Mindenkinek vannak történetei és azok marketing szempontú elmesélése nem kizárólag tehetség, hanem technika kérdése is. Hiszen lehet pár szóban is „oda dobni” az eseményeket vagy Shakespearei módon elkápráztatni a hallgatóságot. A marketing nem csak a figyelemfelkeltés, hanem a megértetés eszköze is. Így érthető, hogy az utóbbi stílus – az irodalmi megoldás – mellett teszi le […]

grafikai tervezés ezüst logó borítókép

Grafikai tervezés alapiskolája XII. – Ezüst szín

Az ezüst a tisztaság, gazdagság, kényelem és elegancia színe. Fémes érzése kiválóan leír minden pozitívumot, amit csúcsminőségű ipari és technológiai szempontból szeretnénk közvetíteni. Az ezüst színvilágú grafikai témával ellátott termékek magas minőséget sugároznak, valamint feltételezi a vállalkozás hűségességét a fényűző, ám mégis konzervatív megjelenés mellett. Ezüst – a csúcsminőség megtestesítője a grafikai tervezésben A lógón […]

grafikai tervezés fehér logó

Grafikai tervezés alapiskolája XI. – Fehér szín

A fehér szín a tisztaság és ártatlanság örök jelképe. Sterilitást, tisztaságot, egyszerűséget sugall a szemlélőnek. Minden ami új és friss, az színként biztosan fehér lenne. Fehér – egyszerűség a grafikai tervezésben A fehéret elsősorban más színek kiegészítésére használjuk a logók elkészítésénél.

grafikai tervezés fekete logó borítókép

Grafikai tervezés alapiskolája X. – Fekete szín

Komoly, kifinomult, elegáns és exkluzív. A feketét komoly, sallangmentes színnek tartják. Gyakran összefüggésbe hozzák a szofisztikáltsággal. Annak ellenére, hogy elég egyszerű és unalmas választásnak tűnhet, gyakran használják luxus termékek forgalmazói, gyártói, hiszen elegancia érzetét kelti, valamint azt üzeni a fogyasztónak, hogy az adott márka titokzatos és exkluzív. Fekete – a grafikai tervezés öltöny & nyakkendője. […]

grafikai tervezés rózsaszín logó borítókép

Grafikai tervezés alapiskolája IX. – Rózsaszín vagy pink

Nőies és édes; melegség és elegancia közvetítője. A rózsaszínt leginkább a nőiességgel társítják és előszeretettel választják logó tervezésekor a nőket célzó márkák. Édességekkel is sokszor összekapcsolják, ezért látható sűrűn édességek, fagylaltok logójában. A rózsaszín szórakoztat, játékosságot is sugároz. Rózsaszín / pink / magenta – merész grafikai húzás A rózsaszín a lilához hasonlóan nem a legnépszerűbb […]

grafikai tervezés lila logó borítókép

Grafikai tervezés alapiskolája VIII. – Lila szín

Pompa, fényűzés, gazdagság, bölcsesség, siker. Talán meglepő, hogy a lila a felsorolt értékek közvetítője, de arannyal kombinálva máris látjuk magunk előtt megelevenedni ennek igazolását. A magyar koronázási palást is ezen két szín kombinációjában díszítette viselőjét. Azt, hogy a színválasztás a kor „marketing szakembereinek” zsenialitását tükrözi-e vagy múltbéli előkelő alkalmazásának köszönhetjük mai sikerét, hasonlóan nehéz megválaszolni, […]

grafikai tervezés kék logó borítókép

Grafikai tervezés alapiskolája VII. – Kék szín

Nyugodt, logikus, derűs szín, ami stabilitást és békességet sugall. Kék ég és kék óceán: hatalmas és állandó, stabil elemei a környezetünknek, amelyek a legtöbb embert nyugalommal töltik el. Pozitív hatást gyakorol a teljesítményre: a kék munkakörnyezet fokozza a munkavállalók teljesítményét. Habár a kék nem olyan figyelemfelkeltő szín, mint a piros, vagy a sárga, a nők […]

grafikai tervezés zöld logó bodítókép

Grafikai tervezés alapiskolája VI. – Zöld szín

Fiatalos, környezetbarát. Egészséget, nyugalmat és frissességet sugároz. A zöld szín a természetben bekövetkező növekedést képviseli, ez által a kikapcsolódás és gyógyulás, egészség érzetét idézi elő. Emlékeztet a természetre, ugyanakkor a pénzre és vagyonra is asszociálhatunk általa, bár kevésbé, mint az arany esetében. Az emberi szem számára a legmegnyugtatóbb szín, sőt erre a színre vagyunk a […]