#HomeOffice kedvezmény, hogy segítsünk a Brand erősítésben

Ha már meg is van az ötlet, lehet írni nekünk

Az otthont megszállta a munka?

Szomorú hír! De hátha kompenzálhatjuk valahogy.

Miért pont a egy logó a #HomeOffice-hoz?

Új és Friss, akár egy ruhatár csere

A külsőt, a megjelenést időnként cserélni kell, hogy megfeleljen a kor elvárásainak. Mikor is volt utoljára a legismertebb jellemző felfrissítve?

Kitartást sugároz a világ felé

A nehéz helyzetben bármennyire is lelassul a gazdasági élet, az nem állhat meg. A kitartás adja meg a lendületet a későbbiekhez.

Mégis csak féláron van!

Akármennyi érve felsorakoztatható s (grafikai) megújulás mellett. De a kézzel fogható anyagi javak minden érvek legerősebbike!

Az akció vége

  • 00Nap
  • 00Óra
  • 00Perc
  • 00Másodperc

-30.000 Ft logó grafikai tervezéséből

Azaz így csak a felét kell kifizetni most

Ötlet betöltése...

99%

... ha pedig nem menne, segítünk!

Grafikusunk segít színt választani

Minden színnek jelentése van. Nem csak a virágoknál igaz ez, hanem a színpszichológiában is. Ez a cikk segít helyretenni a művészet tudományos oldalán, hogy az üzenet hordozójának a logónak milyen szín(ekből) érdemes állnia az elérni kívánt hatás érdekében.

Zöld szín hatása az érzelmekre

A zöld szín a természetet, az egészséget hivatott sugallni annak megtekintője számára. De mi rejlik komolyabban e mögött…

A kék szín kiváltott eredménye

A kék a tipikus gentleman jellemzők hordozója. Annak minden előnyével és hátrányával egyetemben értendő ez.

Egyéb reklám megoldásra is szükség volna?

A Puro Marketing Műhely honlapja